ANAFRA, operator własnej infrastruktury chmurowej oraz integrator systemów profesjonalnych technologii serwerowych, poszukuje nowego współpracownika na stanowisko Przedstawiciela Handlowego B2B - enterprise hardware.
Jesteś doświadczonym seniorem lub entuzjastycznym juniorem? Czy Polska jest bliska Twojemu sercu? W takim razie mamy dla Ciebie ofertę pracy!
Czego możesz się spodziewać?
- Business case management będzie Twoim chlebem powszednim!
- Będziesz specjalistą nie tylko w zakresie profesjonalnego sprzętu serwerowego firmy Supermicro, dla któregow Czechach mamy wyłącznoć , ale także w zakresie najbardziej zaawansowanego sprzętu firm ASUS, ASRock, Gigabyte, Tyan, DELL, HPA czy Cisco. Z przyjemnością prezentujemy jak niesamowite są te produkty!
- Będziesz odkrywać nowe możliwości biznesowe i rozmawiać z potencjalnymi klientami.
- Mamy zadowolonych klientów, którzy są z nami od lat. Chętnie im Ciebie przedstawimy i powierzymy Ci obsługę ich projektów. Nasz doświadczony zespół oczywiście będzie Cię we wszystkim wspierał.
- Realizacja planów sprzedażowych będzie całkowicie w Twoich rękach.
- I będziesz podróżował!
Na kogo czekamy?
- Jesteśmy zespołem handlowców ciałem i duszą i w związku z naszą działalnością szukamy kogoś, kto lubi nie tylko biznes, ale i informatykę.
- Nie szukamy kogoś do siedzenia w kącie. Nasz przedstawiciel powinien być komunikatywny, zorientowany na pracę w zespole, zorganizowany i dokładny.
- Biorąc pod uwagę charakter pracy, byłoby świetnie, gdybyś miał wykształcenie handlowe, techniczne lub informatyczne.
- Język angielski jest nierozerwalnie związany z informatyką. Potrzebujemy, abyś rozumiał dokumentację w języku angielskim i nie stronił od komunikacji z klientem.
- Język polski jest niezbędny na tym stanowisku.
- Komunikatywny język czeski to zaleta.
- I jak pisaliśmy - będziecie podróżować. Dlatego potrzebujemy, abyś miał prawo jazdy kat. B.
Skąd jesteśmy?
Jesteśmy z Rožnova pod Radhoštěm, gdzie nowy kolega/ koleżanka będzie się szkolił, ale później będziepracować w naszym oddziale w Bielsku-Białej.
Co możemy Ci zaoferować?
- Ponadprzeciętne wynagrodzenie finansowe i atrakcyjne wynagrodzenie zmienne, które jest bezpośrednio uzależnione od Twoich wyników.
- Samodzielność, przestrzeń do rozwoju osobistego i możliwość samorealizacji w bardzo atrakcyjnej dziedzinie. Czekamy na Twoje pomysły!
- Będziesz mieć elastyczne godziny pracy.
- Sick days.
- Otrzymasz służbowy telefon i laptopa do użytku osobistego.
- Mamy otwartą kulturę firmy, nie bawimy się w domysły.
- A co najlepsze - będziemy Cię stale kształcić, motywować Cię do większych wyzwań i budować Twoją karierę.
- Możesz zacząć od zaraz.
Pracę możesz rozpocząć według naszej umowy. Zrób pierwszy krok - napisz do Krystyny na adres: kristyna.palatova@anafra.cz . Wyślij jej swoje CV i nie zapomnij powiedzieć, dlaczego uważasz, że będziemy dobrze dopasowani. Krystýna chętnie odpowie na wszelkie pytania, prosimy o kontakt pod numerem +420 730 898 575.