Nasze wartości i cele


Rynek IT jest wielki, a każda firma stara się zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Większość z nich oferuje podobne produkty i usługi oraz reklamuje swoje "unikatowe rozwiązanie" jako panaceum na wszelakie bolączki IT w firmie.

U nas, w Anafrze, działamy troszeczkę inaczej. Od pierwszego dnia współpracy skupiamy się tylko na potrzebach Twojej firmy i twoich ludzi. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby w pełni zrozumieć Twoje potrzeby i zaoferować rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.

Każdy w Anafrze pracuje według wypracowanego "kodu moralnego", który ma wpływ na wszystko co robimy. Naszym klientom obiecujemy, że:

  • Zawsze komunikujemy się jasnym i zrozumiałym dla Ciebie językiem
  • Respekt i przyjacielskie nastawienie to podstawa każdej komunikacji
  • Wywiążemy się z naszych zobowiązań
  • Regularnie informujemy o aktualnej kondycji finansowej firmy
  • Blisko współpracujemy z kontrahentami - buduje trwałe relacje biznesowe
  • NIGDY nie "wciśniemy" Ci coś czego nie potrzebujesz
  • Zapewniamy wsparcie IT, którego potrzebujesz, gdy tego potrzebujesz

Nasz "kodeks moralny" jasno i przejrzyście pokazuje jak ważny dla nas jest klient:

  • Pasja i determinacja, aby sprostać Twoim potrzebom teraz i w przyszłości.
  • Przyjazne i otwarte relacje z Tobą i Twoimi pracownikami. Nasz cel: budowa relacji oprtej na zaufaniu obu stron.
  • Regularna komunikacja z Wami, prowadzona w języku, który zrozumie każdy.
  • Zrozumienie Twoich wmagań i skupienie się na nich.
  • Niezawodność - dostarczymy to co obiecujemy, w terminie, który obiecujemy.
  • Niezależne podejście do Twoich potrzeb - ściśle współpracujemy z Tobą i chcemy Cię zrozumieć oraz reagować na zmieniające się okoliczności w Twojej firmie aby pomóc Ci łatwiej osiągnąć Twoje cele.
  • Wiedza specjalistyczna - nasi pracownicy to specjaliści IT. Nieustannie kształcimy się i uczymy o najnowszych technologiach, dzięki czemu nigdy nie pozostaniesz w tyle i nie stracisz ważnych informacji.