Serwis
Szanowni Klienci, nasza firma oferuje pomoc w naszych punktach serwisowych, a także możemy przyjechać do Państwa domu lub firmy. Poniżej znajdą Państwo cennik usług serwisowych związanych z zakupami na www.smicro.cz. Aby uzyskać informacje na temat wszystkich świadczonych przez nas usług, prosimy odwiedzić stronę internetową firmy ANAFRA s.r.o.
Specjalistyczne konsultacje przy większych projektach są rozliczane indywidualnie, w tym również koszty transportu i inne.
- Zakup i instalacja zakupionych u nas produktów:
Usługa Instalacja systemu operacyjnego zakupionego u nas do nowego PC (montaż) Instalacja systemu operacyjnego zakupionego u nas do PC (dodatkowo) Instalacja nowego komponentu sprzętowego w PC Instalacja nowego komponentu sprzętowego w PC w przypadku nietypowego zachowania komponentów sprzętowych w stosunku do PC lub rozwiązanie problemu, który nie powstał po stronie ANAFRA s.r.o. Kompletna modernizacja lub przebudowa PC (instalacja 3 lub więcej komponentów sprzętowych) - Usługi serwisowe:
Serwis w miejscu prowadzenia działalności ANAFRA s.r.o.:
Usługa Diagnoza usterki, testowanie komponentu sprzętowego (maksymalny czas identyfikacji to 15 minut) Profesjonalne konsultacje w siedzibie ANAFRA s.r.o. Serwis u klienta:
Usługa Usuwanie wirusów, oczyszczanie oprogramowania komputera Profesjonalne konsultacje z koniecznymi wyjazdami Konsultacje w ramach linii wsparcia serwisowego dla obsługi klientów - Gwarancyjne usługi serwisowe, ekspresowe reklamacje:
Usługa Serwis dla zakupionych u nas kompletnych komputerów w okresie gwarancji Wypożyczenie komputera na czas rozpatrywania standardowej reklamacji Wypożyczenie komponentu sprzętowego na czas rozpatrywania reklamacji Ekspresowy serwis gwarancyjny komputera (gwarancja naprawy w ciągu 24 godzin poprzez wymianę wadliwej części) Opłata za ekspresową obsługę reklamacji (wymiana na nową jednostkę lub odpowiednią wymianę po uzgodnieniu z klientem, gwarancja rozpatrzenia w ciągu 60 minut) Opłata za nieuzasadnioną reklamację (naliczana tylko w przypadku udowodnionej funkcjonalności komponentu sprzętowego ze strony ANAFRA s.r.o.)
Czas obsługi serwisowej jest traktowany jako czysty czas pracy. Technik zastrzega sobie prawo do obniżenia ceny usługi według własnego uznania.