Serwis



Szanowni Klienci, nasza firma oferuje pomoc w naszych punktach serwisowych, a także możemy przyjechać do Państwa domu lub firmy. Poniżej znajdą Państwo cennik usług serwisowych związanych z zakupami na www.smicro.cz. Aby uzyskać informacje na temat wszystkich świadczonych przez nas usług, prosimy odwiedzić stronę internetową firmy ANAFRA s.r.o.

Specjalistyczne konsultacje przy większych projektach są rozliczane indywidualnie, w tym również koszty transportu i inne.

 

  1. Zakup i instalacja zakupionych u nas produktów:
    Usługa
    Instalacja systemu operacyjnego zakupionego u nas do nowego PC (montaż)
    Instalacja systemu operacyjnego zakupionego u nas do PC (dodatkowo)
    Instalacja nowego komponentu sprzętowego w PC
    Instalacja nowego komponentu sprzętowego w PC w przypadku nietypowego zachowania komponentów sprzętowych w stosunku do PC lub rozwiązanie problemu, który nie powstał po stronie ANAFRA s.r.o.
    Kompletna modernizacja lub przebudowa PC (instalacja 3 lub więcej komponentów sprzętowych)
  2. Usługi serwisowe:

    Serwis w miejscu prowadzenia działalności ANAFRA s.r.o.:

    Usługa
    Diagnoza usterki, testowanie komponentu sprzętowego (maksymalny czas identyfikacji to 15 minut)
    Profesjonalne konsultacje w siedzibie ANAFRA s.r.o.

    Serwis u klienta:

    Usługa
    Usuwanie wirusów, oczyszczanie oprogramowania komputera
    Profesjonalne konsultacje z koniecznymi wyjazdami
    Konsultacje w ramach linii wsparcia serwisowego dla obsługi klientów
  3. Gwarancyjne usługi serwisowe, ekspresowe reklamacje:
    Usługa
    Serwis dla zakupionych u nas kompletnych komputerów w okresie gwarancji
    Wypożyczenie komputera na czas rozpatrywania standardowej reklamacji
    Wypożyczenie komponentu sprzętowego na czas rozpatrywania reklamacji
    Ekspresowy serwis gwarancyjny komputera (gwarancja naprawy w ciągu 24 godzin poprzez wymianę wadliwej części)
    Opłata za ekspresową obsługę reklamacji (wymiana na nową jednostkę lub odpowiednią wymianę po uzgodnieniu z klientem, gwarancja rozpatrzenia w ciągu 60 minut)
    Opłata za nieuzasadnioną reklamację (naliczana tylko w przypadku udowodnionej funkcjonalności komponentu sprzętowego ze strony ANAFRA s.r.o.)

 

Czas obsługi serwisowej jest traktowany jako czysty czas pracy. Technik zastrzega sobie prawo do obniżenia ceny usługi według własnego uznania.