ANAFRA Nextcloud


Usługa ANAFRA Nextcloud zapewnia bezpieczne przechowywanie plików i ich udostępnianie w zespole. Dane są synchronizowane wyłącznie na naszych serwerach, którymi zarządzają nasi administratorzy systemowi, którzy chętnie pomogą Ci w każdej sytuacji. Zapewnimy dostępność aktualnych danych na wszystkich powszechnie używanych urządzeniach. ANAFRA Nextcloud będzie rosnąć razem z Tobą bez nieproporcjonalnych podwyżek ceny, liczba użytkowników nie wpływa bezpośrednio na cenę.

Korzyści ANAFRA Nextcloud

  • Automatyczne wersjonowanie danych - umożliwia przywrócenie starszych wersji plików
  • Pełne wsparcie techniczne od administratorów ANAFRA
  • Bezpieczne udostępnianie danych - w zespole roboczym, na home-office oraz z klientami spoza organizacji
  • Łatwe odzyskiwanie i przenoszenie danych - w przypadku awarii desktopu, laptopa, tabletu lub telefonu komórkowego odzyskiwanie danych jest bardzo proste; w ciągu kilku minut możesz kontynuować pracę na nowym urządzeniu
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych - nie musisz martwić się, gdzie i jak często archiwizować dane, będziemy to robić za Ciebie każdego dnia; w dwóch geograficznie odmiennych lokalizacjach
  • Uprawnienia i role użytkowników – możliwość definiowania własnych ról pozwala na łatwe zarządzanie użytkownikami, a każdy użytkownik/rola może mieć zdefiniowany dostęp wyłącznie do określonych plików lub folderów
  • Akceptowalne koszty usług z rosnącą liczbą użytkowników – większość konkurencyjnych usług zaczyna być bardzo kosztowna przy 3 lub więcej użytkownikach
  • Dane są synchronizowane wyłącznie z naszymi serwerami - oprócz Ciebie nikt nie będzie miał dostępu do Twoich danych ani kontaktów
Wikimedia
Siemens
Raiffeisen

Klienci najbardziej doceniają

  • Usługa jest świadczona tylko i wyłącznie na naszej własnej infrastrukturze redundancyjnej
  • Płacisz wyłącznie za przestrzeń, nie za liczbę użytkowników
  • Pełne wsparcie techniczne administratorów ANAFRA. Zawsze wiedzą, do kogo zadzwonić
  • Nieograniczona ilość użytkowników z możliwością definiowania ról oraz kwot
  • Zaawansowane udostępnianie plików wewnętrznie oraz klientom, możliwość ograniczonego w czasie udostępniania chronionego hasłem
  • Łatwe przejście na pracę zdalną
  • Gwarantowane przechowywanie danych na serwerach zlokalizowanych wyłącznie w Republice Czeskiej
  • Intuicyjną obsługę i bardzo łatwą administrację
  • Synchronizację plików pomiędzy różnymi urządzeniami i systemami operacyjnymi
  • Kompatybilność ze wszystkimi platformami - Windows, macOS, Linux, Android i iOS
  • Możliwość pracy w trybie offline
  • Czeska, angielska, słowacka, polska i rosyjska wersja językowa
  • Bezpieczeństwo danych, zaawansowane szyfrowanie
  • Kopie danych są robione codziennie do innej lokalizacji
  • GDPR ready