Gwarancje next business day



Dla serwerów ANAFRA świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.

Specyfikacja rozszerzonych warunków gwarancyjnych, które można wybrać do naszych serwerów:

Nazwa gwarancji Długość gwarancji Kontakt Opis gwarancji
Przedłużona 3 - 5 lat 8/5 Reklamacja przebiega zgodnie z warunkami określonymi w ogólnych warunkach handlowych. 
NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym 2 - 5 lat 8/5 Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym.
NBD on-site 2 - 5 lat 8/5 Interwencja serwisowa następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski.
NBD on-site dla IT 2 - 5 lat 24/7 Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady.
Mission critical dla IT 2 - 5 lat 24/7 Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.
Mission critical 4h dla IT 2 - 5 lat 24/7 Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta.
Mission critical dla EU 2 - 5 lat 24/7 Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych działań ze strony klienta.
Mission critical 4h dla EU 2 - 5 lat 24/7 Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych dodatkowych działań ze strony klienta.